Saya dan Shaklee

Pengalaman Bersama Shaklee...

Sambil mencari-cari info di internet , terbaca satu artikel berkenaan dengan shaklee ni...dimana ia boleh mencantikkan kulit, maklumla saya ada masalah kulit alergi..

Setelah mendapat consultation apa yg perlu..tanpa teragak sy mencuba dalam masa yang sama dah setahun saya berkahwin, masih belum dikurniakan cahayamata..Teringin hendak memiliki cahayamata sendiri..sebelum hendak proceed ke perubatan terkini yang mana memerlukan belanja yang besar..jadi saya cuba untuk mengambil supplement dulu...mula tu tak terfikir la untuk beli..tp alang-alang apa salahnya mencuba..

So inila set pertama yang saya cuba...Full pack ( Set A + ESP + GLA)

Set A
Set A


ESP (Energizing Soy Protein)

GLA Complex

Add On juga utk suami ...


 Zinc Complex

Vita-E Complex